neděle 19. listopadu 2017

Pupa - podkladová matující báze

Teeeeeda, to léto bylo náročné!!! Nějak jsem se nedokázala přimět sednout k počítači. Jak jste se měli vy? Ale už jsem tu a přináším recenzi.

Dnes bych vám ráda napsala něco o této bázi.



Samotné balení, ačkoli není nijak výjimečné, se mi líbí. Celkově designe produktů Pupa bývá vydařený. Balení je také praktické a díky úzkému otvoru dovoluje vytlačit právě takové množství, jaké potřebujete. 
Konzistence je krémově gelová. Velice příjemná, dobře se roztírá a rychle se do pleti vstřebá a zanechá pocit krásně jemné, hebké a sametově vláčné pleti. 

Protože mám smíšenou pleť, u které ponejvíce bojuji právé s mastnými odlesky, zvolila jsem si z nabídky růžovou bázi pro zmatnění smíšené a mastnější pleti. Pupa má v nabídce také bázi proti zaclervenání pleti (zelená), pro pleť s olivovým a žlutým nádechem (lila), pro rozjasnění unavené pleti (broskvová) a také jednu univerzální pro všechny typy pleti (čirá). 
Každá báze má trochu jinou konzistenci, logicky, s ohledem na složení a požadované účinky. S výběrem vhodné báze právě pro vás vám jistě poradí přímo v Pupa prodejnách, kde jsou vždy velice milí a v produktech se vyznají. 

I když se líčím denně, mám vyzkoušeno, že mé oblíbené makeupy nebo BB krémy s přehledem vydrží celou "šichtu" v práci, a že bázi nepotřebuji každý den. Také si myslím, ať si říká kdo chce co chce, že každá další vrstva navíc znamená větší zátěž. Proto jsem s recenzí čekala delší dobu, abych ji mohla zodpovědně vyhodnotit. 

A teď už k tomu, co jsem zjistila:
Po nanesení je pleť velice jemná, slibovaný matující efekt je patrný. A přetrvává déle, než pokud bázi nepoužiji. 
Po použití báze se snadněji zapracuje makeup, a to i když jsem bázi použila pouze na některá místa, v rámci testování. Pleť je krásně jednotná. 
Co se týče vrásek, tak tady nemohu zodpovědně posoudit - zatím s nimi nijak výrazně nebojuji. Všimla jsem si ale, že když jsem použila drogérkový makeup (Catrice, Rimmel), tak se mi ani po celém dni vrásky nijak nezvýraznily. 
Jako velké plus hodnotím fakt, že ani po celém dni (12 hodin a více, za chladnějších dnů nebo při úmorných vedrech) se mi s bází netvoří šupinky nebo suchá místa v oblastech se suchou pletí a naopak na mastných částech je lesk mírnější. 

Pokud uvažujete o nějaké cenově přijatelné bázi, která funguje, můžu vám Pupu jen doporučit. 



Žádné komentáře:

Okomentovat