pondělí 27. listopadu 2017

Pupa Milk Lovers tělové mléko

Krásný den, krásky!

Když se řekne tělové mléko, každý si njespíš představí bílou tekutinu s jemnou vůní a konzistencí o něco řidší, než čerstvě uvařený puding. Až když jsem poprvé vyzkoušela tělové mléko od Pupy, uviděla jsem podobnost se skutečným mlékem. V dlani se mi ocitla emulze, která by se s mlékam dala zmýlit, kdyby se okolo ní nelinula tak nádherná vůně. Aby byl celý dojem dokonalý, dokonce i balení je ve tvaru lahve s mlékem. Krása!



No řekněte - není tahle řada tělových a srpchových mlék povedená?
Uvnitř lahvičky se skrývají tři druhy tělového mléka - mandlové mléko s vůní květin, ovesné mléko s vůní vanilky a rýžové mléko s vůní cukru - každá z vůní se pyšní trochu rozdílnými vlastnostmi. Všechny vůně jsou sice sladké, ale nádherně jemné a okouzlující. Všechny tři druhy tělových mlék jsou bez parabenů, silikonů, petrolátů, alkoholu a barviv, jako ostatně celá tato řada, ve které najdete také sprchové mléko, peelingové sprchové mléko a máslový krém na tělo. Ten sice není v bílé lahvičce evokující skutečné mléko, ale jeho obal je také velice povedený. Všechny produkty této řady se prodávají v papírových krabičkách se zlatými detaily a vypadají opravdu krásně. Navíc se dají koupit i v cenově zvýhodněných setech.
Tělové mléko, které mě svou vůní okouzlilo nejvíce, je mandlové mléko s vůní květin, které je určeno pro všechny typy pleti a slibuje hydrataci pomocí obsažených lipidů a proteinů. O fous vyhrálo před ovesným mlékem s vůní vanilky.



Můj první dojem z mandlového mléka byl rozpačitý. Mléko se krásně roztírá, velice rychle se vstřebává do pokožky, a to mi vyhovuje, protože nemám ráda pocit, že jsem "mastná"... Na druhou stranu musím říct, že jsem neměla pocit kdo ví jaké hydratace a zvláčnění pokožky. Ale! s odstupem několika hodin jsem zjistila, že pokožka je stále hebká a jemná, navíc stále krásně voní. Mandlové mléko tedy určitě není nijakým hutným a urputným hydratačním a promašťovacím pomocníkem, ale jemnou hydrataci a zvláčnění pleti poskytne. A pokud jste na tom stejně jako já a nemáte rády "namazaný" pocit, pak vám může vyhovovat. Nebo by možná stálo za to vyzkoušet ovesné mléko s vanilkovou vůní, které je určeno na suchou pokožku, které mám v  plánu také vyzkoušet.


A pro ty z vás, které touží po pořádné hydrataci, mám také tip. Vyzkoušejte máslový tělový krém ze stejné řady. Nabídka vůní je stejná jako u tělových mlék (a u sprchových mlék), balení není o nic méně povedené a obsah je úplně stejně voňavý. I tělové máslo se příjemně roztírá, do pleti se vstřebá během chvilky a nádherně ji provoní. A zanechá na ni ten očekávaný hydratovaný a pečující pocit. 


Protože mě tělové mléko i máslový krém oslovily, určitě bych chtěla vyzkoušet také sprchové peelingové mléko. Nemáte někdo vyzkoušeno? 


Žádné komentáře:

Okomentovat