pátek 24. listopadu 2017

Anti-aging sérum se sedmikráskou

Dobré ráno, mé milé.

Dnešní článek bude o péči. Konkrétně se podíváme na Anti-aging sérum na okolí očí a rtů se sedmikráskou, Q10 a kyseinou hyaluronovou od Manufaktury.

Věřím, že většina z nás Manufakturu zná. Jedná se o českou firmu s dloholetou tradicí, která vyrábí kosmetiku s velkým podílem přírodních látek. Vyzkoušela jsem od nich různé produkty z různých řad, ale když jsem poprvé přivoněla k sedmikráskovému krému na ruce, byla to láska na první přivonění. Krém jsem dostala od kamarádky a hned předběhl na poličce svého kolegu z řady mrtvé moře.Vůně vážně úžasná!
Když jsem se pak dívala na internetu na sedmikráskovou řadu, zaujalo mě toto anti-ageing sérum. Kromě vůně, která je stejně krásná jako u krému na ruce, mě zaujala kovová špička aplikátoru. Ne, že bych s oteklýma očima bojovala pravidelně, ale měla jsem zrovna období, kdy jsem se ráno moc svěží neprobouzela. A dívala sjem se v obchodech po nějakém cenově dostupném krému na oční okolí s kovovým aplikátorem. Takže bylo rozhodnuto. Jde se nakupovat.


Aplikátor je velice příjemný, dá se s ním aplikovat množství přesně podle potřeby.
Sérum se dobře roztírá, do pleti se krásně absorbuje. Žádný pocit ulepených očí.
Jemná parfemace je příjemná, zároveň jsem však nezaznamenala žádné slzení nebo podráždění očí, které se bohužel u některých očních krémů u mě objevuje.
Pleť je po nanesení jemná, hydratovaná, když mám ráno oči oteklé, chladivá špička aplikátoru spolu se sérem otok skutečně zmírní.
Sérum krásně hydratuje i okolí rtů, kde ho také ráda používám.
Vliv na vrásky myslím nejsem kompetentní posoudit, protože jednak nemám nějak výrazné vrásky a druhak jsem neschopná skutečně aplikovat sérum každý den. Vím. Ostuda jsem. Můj subjektivní pocit je ale ten, že při používání tohoto séra je pleť hydratovaná, vyživená, hladká, zpevněná a já jsem spokojená. Věřím, že kdybych měla problémy s vráskami, sérum by pomohlo i na ně. Ty moje maličké jsou totiž spokojené a nezvětšují se.
A když si nakonec vezmu cenu jen něco přes 300, tak si myslím, že výsledky jsou skvělé.


Žádné komentáře:

Okomentovat