středa 24. května 2017

Arganový olej Oli-Oly

Tak po tomhle krasavci jsem docela dlouho toužila. Četla jsem toho o něm dost a byla jsem zvědavá, zda splní má očekávání. 
A stejně dlouho, jako jsem s jeho koupí vyčkávala, jsem si k němu hledala cestu.....



Samozřejmě jsem z různých recenzí věděla, že má olej charakteristickou "vůni". Neuměla jsem si ale představit, že by mi měla vadit. A vadila. Vadí. Nezvykla jsem si.
Na jednu stranu jsem se vším ostatním spokojená a olej splnil má očekávání. Ideální k ošetření konečků vlasů, občasnému zvláčnění rukou, při nanesení na vlhkou pokožku po koupeli, nejlépe i po peelingu, je pleť naprosto dokonalá. Skvěle se dá použít i na odlíčení odolnějšího makeupu nebo ho přidávám kapku do krému (stále La Roche Possay Effaclar hloubková péče, o které jsem psala nedávno) při jeho večerním použití. Prostě nebýt té vůně, jsem happy. Ale ta vůně....
Od začátku zvažuju, že do něj přikápnu nějaký příjemný esenciální olej. Ale zas pak by se to mohlo tlouct s tím krémem třeba, že jo. Takže doteď nic. Olej ale používám ráda a dá se říct, že ke všemu možnému. Zatím tedy neumím posoudit jeho údajnou hojivou a protizánětlivou vlastnost, ale s jistotou vím, že po něm pleť nemám horší a to mi stačí.

Pokud tedy hledáte nějaký olejíček, který bude i při dlouhodobém používání pro vaši pokožku přínosem a budete po něm často sahat, doporučuju arganový olej. Jen holt počítejte s tím, že při aplikaci nebudete mít ten příjemně voňavý pocit. Ovšem ve srovnání s plusy je to nakonec jen nevýznamné mínus.

Žádné komentáře:

Okomentovat