pondělí 27. března 2017

Řasenka Pupa Vamp! Extreme

Krásné dobré ráno. Aby nám další pracovní týden začal příjemně, připravila jsem si článek o dárkových sadách v něžných barvách s kvalitními produkty uvnitř. Ale všechno pěkně popořádku.
Dalším z produktů značky Pupa Milano byla řasenka Vamp! Extreme. Respektive to, co mě skutečně zaujalo, byla kosmetická taštička, se kterou se dala v sadě řasenka koupit. První možností byla oblá taštička, řasenka a mini balení dvoufázového odličovače očí. Druhou verzí pak byla hranatá kosmetická taštička se stejnou řasenkou a tužkou na oči v černé barvě.

Na první pohled mě uchvátila barva taštiček. Jemně růžové se zlatavým nádechem a odleskem. No a protože jsem stále nenašla tu tip ťop řasenku pro mě (ano, i Lancôme Hypnôse se mi obtiskává, i když méně, než jiné), a protože cena sady byla jen o málo vyšší, než cena samotné řasenky, řekla jsem si, že si sadu koupím. Navíc se slevou 20%, kterou jsem zrovna v prodejně zachytila. Za hubičku! 



A to bych nebyla já, kdybych se do obchodu nevrátila a nevzala si i druhou sadu. Jo, jo, holt mě taštičky uchvátily.  A musím říci, že jsem už delší dobu chtěla nějakou dokoupit, ale buď se mi nelíbil designe, nebo mi přišla zbytečně drahá. Takže mi vlastně přišly do cesty právě vhod.
Zaoblenou taštičku jsem okamžitě vyzkoušela jako cestovní a mám v ní pár drobností v kabelce. Je prostě krásná. Hranatá je zase prostornější a určitě ji budu využívat na cesty. 
Byla jsem příjemně překvapená, že dvoufázový odličovač očí moje oči nikterak nedráždí, a to ani když se mi do nich dostane - ano, leckdy mi do očí zaleze micelárka a jiné odličovací prostředky, a to, jak jistě víte, nebývá příjemné. Tento odličovač však žádné větší podráždění nevyvolal. Za to má u mě velké plus. Maličko nepraktické se ukázalo balení. Pokud vám bude lahvička stát na toaletním stolku nebo v koupelně na zrcadle, pak je vše v pořádku a oceníte vyklápěcí uzávěr. Na cesty se mi však bohužel neosvědčil, protože po prvním otevření trochu prosakoval a po příjezdu z dovolené, kde jsem Pupu "vzala útokem", jsem měla omaštěnou i řasenku. Vše ale zachytil hedvábný papír, takže nakonec žádná tragédie. Ale cestovat s ním nebudu. 
V testování jsem pokračovala a vrhla jsem se na řasenku. Nic moc estra jsem od ní neočekávala. Normální řasenka. Normální kartáček, připadal mi mohutný, že se s ním bude špatně pracovat na mých pidiřasách. Značku jsem do té doby vlastně neznala. A byla jsem překvapená podruhé. Jakmile jsem kartáček přiložila na řasy, okamžitě s nimi splynul a pěkně rovnoměrně nanesl barvu. Žádné pucky, pěkně nalíčené řasy hned v první vrstvě. A to mám moc ráda. Druhá byla spíše pro větší objem. Jedna by určitě byla dostačující a příště u ní zůstanu, protože při aplikaci druhé vrstvy se mi řasy trochu slepily. 
Výsledek můžete vidět na fotografii níže (Ne, neptejte se mě, proč mám kus řasenky v oku, vážně jsem si toho všimla až teď - nechápu. Fotografie lze kliknutím zvětšit.)

Řasenka vydržela v perfektním stavu celý den, nedrolila se, obtiskávala se mi velice málo, což je u mě opravdu kumšt. Oči mi nedráždí a určitě ji budu s chutí používat. Dala jsem si sice za úkol vydržet, než nějaké aktuálně rozdělané řasenky dopotřebuji, ale nevím, nevím. Zaujala mě moc. 
Černá tužka na oči je pak také velmi příjemná, má jasnou, sytou stopu. Bohužel nemám swatch, protože jsem ji zkoušela jen v prodejně a tu zakoupenou jsem ještě nevybalila. Černou tužku používám málokdy, tak přijde na řadu až po té, co nějakou z aktuálních spotřebuji. 
Celé balení Pupa produktů je povedené. Líbí se mi, že i když sady obsahovaly dárkovou taštičku, byly zabalené v krabičkách laděných do barev Pink Muse kolekce. Řasenka, odličovač a tužka nebyly jen tak vložené v taštičce, ale byly zabalené v hedvábném papíru s narůžovělým nádechem se zlatým potiskem značky. Prostě člověk má i za velice příjemnou cenu pocit luxusu a péče. A možná právě proto jsem se do téhle značky nejspíš zamilovala. 
Všechny fotografie lze zvětšit kliknutím na ně.
Hodnocení: 💓💓💓💓💓

Žádné komentáře:

Okomentovat