čtvrtek 30. března 2017

Pink Muse

Krásný slunečný den. Těšíte se na víkend tak, jako já? Už aby to bylo. Aby vám čas rychleji utíkal, nachystala jsem si na dnešek svou první velkou recenzi. Jak jinak, než na produkty značky Pupa Milano, do které jsem se zamilovala.... Jedná se o pár kousků z letošní jarní limitované edice Pink Muse. Připravené? Jdeme na to.
No koukněte na to.  Zlatá nikdy nebyla barvou, kterou bych měla v lásce. Ale v kombinaci s růžovou je to fakt krása. Láska na první pohled...

Když jsem byla v prodejně Pupa, kromě dalších věcí, na něž jste již mohly číst recenzi, nebo které testuji a články teprve chystám, jsem nutně potřebovala také něco z této limitované kolekce. A ne a ne se rozhodnout. Vlastně jsem nad ní "achala" už od chvíle, kdy jsem viděla její fotky na beauty blozích, mimo jiné u Rendy na Ordinary life. Nemohla jsem se rozhodnout, nejraději bych měla doma všechno, znáte to. Nakonec, vzhledem k dalším, poměrně četným věcem, které už jsem měla na pokladně, jsem odcházela jen se stříbrnorůžovou tužkou na oči. Ale věřte mi, že tu paletku stínů jsem převrátila v rukách snad stokrát. Sama sebe jsem přesvědčovala, že ji opravdu nepotřebuji, že stíny v těchhle barvách přece mám.....

Pojďme se tedy podívat na to, jak jsem s tužkou spokojená.


Barva je skutečně nádherná. Krásně zvýrazní oči, ať už ji použijete na horní linku, spodní linku, nebo na projasnění vnitřního koutku oka. Má krásnou sytou stopu a dobře se s ní pracuje. Na horním víčku vydrží celý den jako právě nanesená. Jak jsem nanesla, tak večer odličuji, a to jak přímo na víčko, tak na stíny. Ve vnitřním koutku s ní mám také dobrou zkušenost, i když jsem nenechavka a na oči si často sahám (ach ta alegrie...). No a spodní linku jsem spíš vyzkoušela ze zvědavosti, protože tam mně osobně nevydrží nic. Protože jsem z tužky nadšená a používám ji často, už jsem i vyzkoušela, jak se ořezává. Na jedničku. I když je pigment hezky vláčný a krémovitý, tužka jde ořezat do špičky (na fotce bohužel neuvidíte, já ji opravdu hodně používám a než jsem ji vyfotila, bylo zase umalováno, protože původní fotografie se nepodařily a musela jsem přefocovat). Jak tužka vypadá na pleti se můžete podívat na swatchi u stínů, kde je i linka tužkou.

Jaké bylo mé nadšení, když jsem pár dní po té, co jsem v obchodě snad půlhodiny přemýšlela, jak si obhájit nákup "zbytečné" paletky stínů, dostala mail od Rendy, ve kterém mě informovala, že jsem vyhrála v soutěži na jejím blogu produkty z této limitované edice. Včetně paletky. Hurá!!!! Rendy, ještě jednou moooooc děkuji. V balíčku jsem vyhrála také lak na nehty (ohromným výběrem barev v prodejně jsem byla tak zaskočená, že jsem si prostě nevybrala), lesk na rty a krémový rozjasňovač.

A jak jsem se stíny spokojená?
Hned jak balíček přišel, musela jsem je vyzkoušet. Stíny mají máslovou konzistenci a obsahují velice jemné třpytky, možná spíše shimmer. Dobře se nanášejí štětcem, i když je pravda, že trochu opadávají a pro výraznější odstín je potřeba dát více vrstev nebo aplikovat namokro.


 Odstíny v paletce vypadají úchvatně, ale už na další fotografii se swatchem můžete vidět, že první dva stíny mají jen nepatrně rozdílnou barvu. Škoda, protože když aplikujete kouřové líčení očí, tak opravdu téměř není poznat, zda je nejsvětlejší odstín jen ve vnitřním koutku, nebo až do poloviny víčka. Až na tento detail musím napsat, že všechny stíny mají krásnou barvu a hned jsem si je oblíbila. Místo dvou podobných stínů bych v paletce uvítala ještě jeden o trochu tmavší stín ladící k ostatním, nebo matný přechodový stín. Protože mám mastná víčka a neobejdu se bez báze pod oční stíny, používám i pod tyto - konkrétně od značky Artdeco, o které jsem psala zde.
Zleva doprava jsou stíny nanesené přiloženým aplikátorem od nejsvětlejšího k nejtmavšímu; kolmá linka je pak tužka na oči z této kolekce:
Jako druhé mínus jsem u stínů shledala barevnou nestálost. Stíny mi sice vydrží nanesené celý den, neslévají se, neopadávají, ale barva vybledne. Zatím jsem ve fázi, že je prostě miluju a s tímhle se vyrovnám, případně stíny vezmu s sebou a během dne upravím, nebo se k večeru spokojím s "rozjasňujícími perleťovými" stíny s krásným saténovým efektem, které na očích večer najdu. Ale mrzí mě to. Zdá se mi, že když použiji fixační sprej, je to s barevnou stálostí lepší. Uvidím, jak dlouho vydrží mé nadšení a jestli nezměním po čase názor.

Dalším kouskem, který mi dorazil v balíčku, je lesk na rty. Trochu jsem se té barvy lekla, ale když jsem jej nanesla na rty, byla jsem překvapená, že vypadá vážně pěkně. Rtům dodá plnost a šmrnc, není to žádná Barbie růžovka. A to se mi líbí. Výdrž má srovnatelnou s ostatními lesky, které jsem vyzkoušela. Popravdě lesky na rty nejsou zrovna mojí vášní a používala jsem je spíše v počátcích líčení. Co ale musím zmínit je krásná vůně, kterou po aplikaci ucítíte. Příjemná, nevtíravá.

 Výhodou také podle mě je to, že na aplikátoru zůstane po vytažení přiměřené množství lesku, které potřebujete k namalování rtů. Není potřeba složitě otírat přebytky o hrdlo. To mě potěšilo.

Krémový rozjasňovač je balený v kulatém vyklápěcím obale, který má dvě patra. Po odklopení víčka se zrcátkem vidíte pánvičku s rozjasňovačem. Když odklopíte toto patro, najdete druhé patro, ve kterém je schovaný houbičkový aplikátor. Sama se nemůžu rozhodnout, jestli je to výhoda, nebo jestli je to zbytečný důvod pro větší obal. Přeci jen rozjasňovač obvykle nanesu ráno a vydrží mi po celý den. Co myslíte vy?

Odstín rozjasňovače má růžovo zlatý nádech, třpytky jsou jemné a vypadají přirozeně. Určitě ho více využiji v létě na opálenou pleť, na které bude podle mě vypadat lépe.
Na fotografii vidíte notný nános rozjasňovače v několika vrstvách, aby si s tím foťák poradil. Když fotografii rozkliknete, snad bude viditelná i jemnější vrstva nanesená o kousek níž.

No a posledním kouskem, který vám chci představit, je lak na nehty, který podle popisku na lahvičce slibuje skleněný, superlesklý 3D efekt. Barva je krásná a popravdě se divím, že jsem ho v prodejně nepopadla a nekoupila si ho. Přesně totiž odpovídá tomu, co nosím nejčastěji. Po zaschnutí má lak opravdu zvláštní efekt, něco mezi leskem a matem, sem tam třpytka... Stojí za to vyzkoušet, i když vysoce lesklý lak a 3D efekt si představuji jinak.. Výdrž je dobrá, aktuálně jej mám na nehtech třetí den a spokojenost. Ještě jsem zvědavá, jestli bude patřit k těm lakům, které je problém odlakovat, a jejichž použití si člověk dvakrát rozmyslí....
Ještě jednou děkuji Rendy a jejímu blogu, že jsem se mohla zúčastnit soutěže o tyhle krásné produkty. Původně jsem chtěla napsat jednu recenzi na všechny věci, co jsem si u Pupy koupila, ale pak jsem se rozhodla, že tyhle růžovo zlaté krásy nebudu míchat s ostatními ;o), a že si zaslouží vlastní článek. 

Máte doma něco z této kolekce? Jak jste spokojené?

Lenka


Žádné komentáře:

Okomentovat