neděle 12. března 2017

Love Flush tvářenka od Too Faced - recenze


Krásné nedělní ráno, krásky. Dnes vám přináším recenzi na kousek, který mám teprve chvíli, ale hned se stal srdeční záležitostí. Doslova. Jak jinak s tím krásným obalem. Jedná se o tvářenku Love Flush tvářenka od Too Faced. Po téhle tvářence jsem toužila od chvíle, kdy jsem ji poprvé zahlédla. Moc se mi líbil srdíčkový obal. Prostě krásný. Holčičí.  Na stará kolena začínám mít ráda růžovou. A tak jsem si přečetla několik recenzí a rozhodla se, že to je právě ta tvářenka, kterou si z dražších dopřeji. A když mi pak "náhodou" zkřížila cestu v Sephoře v pražských Arkádách, nemohlo to skončt jinak. 


Vybrala jsem si odstín Baby Love. Vůbec bych tomu nevěřila. Na první pohled mě nijak nezaujal, měa jsem jiné favority, ale nakonec je právě tento odstín pokořil. Je to přesně to, co jsem chtěla.  
 Odstín je starrůžový s nádechem do hněda, obsahuje jemňoučký shimmer se zlatavými odlesky, který ale není nijak výrázný a na pleti vypadá krásně.
Samotný papírový obal je také povedený Krabička má zvláštní povrch, jakoby voskovaný, matný. Kombinace růžové matné barvy a lesklých zlatých detailů je podle mě vážne povedená. Taková sladká tečka.


Uvnitř krabičky pak najdete kvalitní, pevný plastový obal ve tvaru srdíčka v barvě ladící k vámi zvolenému odstínu tvářenky. Na vrchní straně se skví plastický zlatý nápis Too Faced.
Ve víčku je zrcátko, které je dost velké na to, aby se dalo použít k líčení. Jako velké plus vidím ďůlek ve spodní části obalu na špičce srdíčka, díky kterému jde tvářenka snadno otevřít, aniž byste se s obalem musely poprat. No a aby nebyl tenhle kousek náhodou máo sladký a roztomilý, po otevření dsrdíčka na vás mrknou dva zajíčci, další nápis Too Faced a další detaily v reliéfu povrchu pudru. Až mi bylo líto tvářenku začít používat.
Na téhle fotce barva nejlépe odpovídá . osvětlená část tvářenky:
Na swatchi můžete vidět, že tvářenka má kvalitní pigmentaci - jen jsem jemně přejela po reliéfu a na hřbetu ruky se objevila jasná stopa. Bohužel je barva tvářenky podobná mému odstínu pleti, ale věřím, že pigmentaci i zlatavý shimmer vidíte.
Textura je velice jemná, skoro bych řekla, že trošku máslová. Nepráší, dobře se nabírá štětcem i prsty. V některé z recenzí jsem se dočetla, že má autorka problém ji rozetřít doztracena. Já tento problém nemám, stínuje se mi dobře (na makeup dávám před dalším konturováním vždy fixační makeup, protože používám pudrové konturovací záležitosti). S tvářenkou se pěkně pracuje. Dá se nanést velice jemná vrstva, ale lze i vrstvit.
A co je její největší předsnost? Vydrží skutečně celý den. Ani se mi nechtělo věřit, když jsem první den, kdy jsem ji měla od rána, večer na obličeji našla přesně to, co jsem tam ráno aplikovala. Bez vyblednutí, ztracení či nějakého flekatění nebo jiných neduhů.

Nevýhody? Je tak skvělá a balení mě natolik uchvátilo, že bych potřebovala nějakou další 😄. Ne, vážně. Nenašla jsem nic, co bych mohla vytknout. Pokud hledáte tvářenku, která vydrží celý den a jste "na růžovou", tak jděte do Love Flush od Too Faced. Cena: 780,- Kč v Sephoře.

Hodnocení: 💓💓💓💓💓, jednoznačně.

Na závěr přidávám fotografii tvářenky v akci - mé běžné líčení, tvářenka vypadá přirozeně, ale vidět je ;o) Jednou na umělém světle, podruhé na denním. Klikni pro zvětšení.




Žádné komentáře:

Okomentovat