čtvrtek 2. března 2017

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup

Když si půjdete koupit něco hezkého do prodejny Estee Lauder, budou se vám věnovat příjemné a milé prodavačky, které mají přehled o produktech, které nabízejí. Můj požadavek byl jednoduchý: makeup se středním nebo vyšším krytím, který má matný finiš a vydrží po celý den i na smíšené a citlivé pleti. Paní prodavačka mi doporučila Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup, který jsem měla v merku, když jsme se do prodejny EL vydala, a tím mi mou volbu potvrdila. Ochotně mi vybrala odstín a domů mě vybavila poměrně neobvykle velkým množstvím vzorku na vyzkoušení. 
A protože mi makeup sedl úplně nejlíp ze všech, které jsem zkoušela (o tom vám určitě napíšu někdy jindy), do prodejny jsem se o pár dní později vrátila. 
No a domů jsem si odnesla tuhle krásu:
No uznejte, není tmavě modrá lesklá pevná taštička s jemnými zlatými detaily a látkovou mašlí roztomilá? 


Samotný makeup je zabalen, jak jinak, opět v lesklé tmavě modré krabičce se zlatými nápisy a logem firmy.
No a uvnitř krabičky najdete matnou skleněnou lahvičku se zlatým víčkem. Musím říci, že ač nejsem příznivcem zlaté (ba dokonce jsem velice blízko k tomu ji z duše nesnášet), tak se mi celý koncept balení produktů včetně nákupní taštičky velice líbí. 
Jak vidíte na následující fotografii, tak makeup nemá pumpičku. 
To mi bylo paní prodavačkou vysvětleno tak, že makeupy v neobsahují žádné oleje, a proto by se pumpičky ucpávaly, tudíž v balení nejsou. Nejdřív jsem si říkala, že to je škoda. Ale hned mě napadlo, že přeci není žádný problém přiložit k lahvičce hřbet ruky, kam si obvykle trochu makeupu dávám a odkud ho pak nabírám štětcem a lahvičku převrátit, chvilku počkat, převrátit zpět dnem dolů a ruku sundat. Touto cestou mám pak na hřbetu ruky rozumné množství makeupu a minimalizuji tak i možnost "kontaminace" obsahu lahvičky s pokožkou. Pokud je potřeba, proces zopakuji, ale otočím zpět dříve, abych měla na ruce menší množství. 

A teď už k vlastnostem makeupu. I když je makeup trochu hustší, než jsem byla zvyklá například od Catrice All Matt Plus, Rimmel 25 Hours Lasting Finish, které byly do té doby mými oblíbenci, pracuje se s ním velice dobře. Není problém ho do pleti zapracovat ve velice tenké vrstvě. Zároveň i ve slabé vrstvě poskytuje slušné krytí. No a pokud požadujete krytí vysoké, není nic jednoduššího, než nanést dvě slabé vrstvy (ne jednu silnou - ta může vytvořit dojem masky), které budou vypadat přirozeně, přitom krytí bude vysoké.
Pleť má skutečně matný finiš, což oceňuji. Pravda je, že při prvních pokusech se mi stalo, že celkový makeup vypadal nepřirozeně. Zjistila jsem, že to způsobuje vetší množství makeupu, než je potřeba. Makeup totiž na mé pleti hned po nanesení není vidět! Skutečně! až po chvilce můžu spatřit kouzlo, kdy se má pleť barevně sjednotí, nedokonalosti se zneviditelní a získám sametově matný vzhled obličeje. To jsem do té doby neznala.
Výdrž je skutečně celodenní. Mám za sebou několik skutečně dlouhých dnů, kdy se na mé pleti díky tomuto makeupu nevytvářely mapky suchých míst, šupinky, nebo jiná neplecha. Dokonce ani lesknoucí se čelo není tak velkým problémem, jako doposud. Určitě mi zůstává s ELDW bez lesku déle, než s jinými makeupy.
Makeup také nezalézá do vrásek a nijak je nezvýrazňuje. Pokožku nemám ani po celém dni střídavě v mraze a v teple, případně v autě s foukaným teplým vzduchem vysušenou. Naopak, je krásně jemná a mé pleti tento makeup celkově svědčí.
No a nakonec ještě barevná škála - ta je u tohoto makeupu velice pestrá a myslím, že si vybere každá běloška. A pokud nepotřebujete takové krytí, makeup se dá koupit i v Light verzi. A nebo jestli máte velké problémy s pletí, můžete vyzkoušet ELDW Maximum Cover. Já zůstanu věrná tomuto, i když jsem uvažovala o Maximum Cover místo korektoru.

Doufám, že se vám dnešní recenze líbila. Máte se značkou Estee Lauder zkušenosti?
Zaslechla jsem, že snad prý, pokud by někdo nutně potřeboval, by měla na tento makeup pasovat pumpička k makeupům MAC. Nevíte někdo?

Žádné komentáře:

Okomentovat