sobota 25. února 2017

Nákupní tipy - rtěnky Sephora

Krásné sobotní odpoledne.


Dnes vám přináším rychlý nákupní tip - v Sephoře na eshopu a ve vybraných prodejnách (v Praze například v Arkádách Pankrác) mají slevu na vybrané rtěnky. V akci stojí každá z nich místo 290,- Kč pouhých 100,-. No nekupte to ;o)

 Já už mám doma Rouge Infusion - The Neutrals, odstín číslo 15 Rosebud.
Rtěnka se nanáší pěnovým aplikátorem, po nanesení zanechá na chvilku pocit mokrých rtů. Ten ale brzy vyprchá, rtěnka zaschne a ke rtům pěkně přilne. Téměř o ní na rtech nevíte, pokud pominu vůni, která je chvíli po aplikaci cítit. Mimochodem ta má voní úplně stejně, jako můj snad úplně první barevný lesk na rty s takovýmhle aplikátorem. No fakt! Ten můj první tedy i chutnal adekvátně k té vůni. Takže, ehm, bylo neustále potřeba jej doplňovat. Sephora rtěnka skutečně nechutná tak, jak voní. Nemusíte se tedy bát o velkou spotřebu....
Aplikátorem se rtěnka dobře nanáší, není nutná ani konturka, nijak se nerozpíjí. Alespoň mně.
 Takhle vypadá "moje" barva na hřbetu ruky, docela dost dohněda.
 Ale na rtech přecijen růžovou nezapře.
Asi po půlhodině od aplikace rtěnka pěkně zaschne, nemám pocit lepivých rtů, který nesnáším, ale ani mokrých, jako hned po jejím nanesení. O rtěnce téměř nevím. Co se týče výdrže, bez problémů zvládla odpolední šálek (vlastně hrnek) kávy. Po obědě ale byla potřeba doplnit, zůstala mi spíše konturka. Nicméně musím uvést, že mám ráda přirozeně vypadající rty a nanesla jsem jednu vrstvu. Po nanesení dvou je výdrž o poznání lepší, ale barva tmavší, výraznější. No a vzhledem k současné akční ceně si ráda koupím ještě další odstíny a s kratší výdrží se nebudu trápit. Ostatně nevím, jak vám, ale mně přes jídlo ještě nevydržela žádná rtěnka, kterou jsem zkoušela. 

Tak hurá do Sephory (dostupnost akčních rtěnek doporučují ověřit na internetu podle konkrétní prodejny) nebo na jejich internetový obchod, protože nemám tušení, kdy akce končí. A když už tam budete, jak mají v akci také odličovací tamponky - 51,-Kč za dvě balení. 


Žádné komentáře:

Okomentovat