čtvrtek 16. února 2017

Čistící pleťový gel La Roche Posay - recenze


Čistící gel La Roche-Posay Effaclar slibuje podle informací výrobce hloubkové čistění mastné, problematické nebo podrážděné pleti. Je bez barviv, parfémů, alkoholu, mýdla a parabenů, a přes to slibuje účinné čistění. Ve složení naopak najdete glycacil, který údajně čistí ohniska bakterií, a vřídelní vodu La Roche Posay, která slibuje zklidnění a odbourání toxinů.
Moje pleť je smíšená, mám mastné zóny a problematická místa. Gel jsem dostala od sestry a je to vůbec první věc od této značky, kterou jsem mohla vyzkoušet. 


Použití je příjemné, protože gel je jemný, s jemňoulinkou vůní. Gel napěníte s trochou vody v rukách, aplikujete na obličej, který gelem jemně masírujete, a nakonec vše smyjete vodou. Po použití je pleť čistá a klidná. Vypozorovala jsem, že při pravidelném používání má vliv na zmenšení pórů a redukci černých teček a problematických míst s pupínky.
Překvapivě nedělá neplechu ani na suchých částech mého obličeje. Nic mě nesvědí, pleť není vysušená nebo podrážděná. Jako výhodu vidím i to, že nedráždí oči. 
Hravě si poradí nejen s kožním mazem a nečistotami, které na pleti ulpí během dne. Umí účinně odstranit také líčidla, takže ho někdy používám rovnou místo odličovače. 

Máte svého oblíbence mezi čistícími gely?  

Hodnocení: 💓💓💓💓💓

Žádné komentáře:

Okomentovat