úterý 14. února 2017

Bvlgari Pour Femme - srdcovka

K dnešnímu dni zamilovaných také jedna láska. 
To je on. Parfém mého srdce. 
Když mi bylo asi 17 a měla jsem první (a vlastně jedinou, pracovala jsem tam několik let) brigádu v obchodě se stříbrnými šperky a dalším zbožím, náhodou jsem od "kolegyně" z nákupní pasáže dostala vzoreček parfému jako poděkování za pomoc s výběrem dárku.
 Bvlgari pour femme.
Láska na první přičichnutí.
A drží mě dodnes.



V období těhotenství a mateřské dovolené jsem nemohla jakékoliv parfémy ani cítit, takže byla pauza. Na pár let. Snesla jsem jen jemné vůně, které nevydržely dlouho. Kvalitní parfémy mi nedělaly dobře.
No a možná i právě díky téhle pauze mám uchované ve vůni vzpomínky na období, kdy jsem se seznámila s manželem. První schůzky, první společná dovolená, tam všude jsem měla tuhle srdcovku s sebou. Samozřejmě i na svatbě.
Problém je jen v tom, že už se dá obtížněji koupit. 💧

Popis parfému:
Hlava: bergamot, květ pomerančovníku, list africké fialky
Srdce: růže, mimóza z Grasse, čínský jasmín
Základ: santalové dřevo, pižmo, kosatec

Máte také svého oblíbence, který vás provází už delší dobu?


Žádné komentáře:

Okomentovat