úterý 28. února 2017

Báze pod oční stíny Artdeco vs. Catrice

Báze pod oční stíny jsou pro mě nutností, pokud chci, aby mé úsilí s rozmazáváním odstínů do sebe neskončilo jako šmouha v ohybu víčka. Celkem dlouhou dobu jsem byla spokojená s bází od Catrice Prime and Fine Eyshadow Base, která se prodává v hranaté lahvičce z matného skla s černým plastovým uzávěrem s pěnovým aplikátorem. Báze je tekutá, po nanesení jsem ji vždy zapracovávala bříškem prstu a rychle k pleti přilnula a zaschla. Ovšem v poslední době mi začala dělat neplechu a stíny se vytrácely nebo mazaly během dne, někdy došlo i na šmouhu zmíněnou v první větě. Proto jsem se začala rozhlížet po jiné bázi a kamarádka mi doporučila Artdeco. 


Eyshadow Base od Artdeco se prodává v černém kelímku a má krémovou konzistenci. Nanáším někdy štětcem na korektor, někdy prsty, podle nálady. Oproti bázi od Catrice, která je matná, je v této bázi velice jemňoučký shimmer, který oční víčko pěkně rozzáří a může suplovat přechodový stín, pokud pospícháte. 
Zamilovala jsem se "na první vyzkoušení", při každém dalším se zamilovávám znovu a znovu. A ta krásná jemná vuůně! Většinou mi u produktů na oči vůně vadí. Tahle je ale fakt jemná a pěkná. Vrcholem všeho byl, když jsem si koupila paletku od Marinnaud s barevnými stíny na vyzkoušení, co se mi bude k mým očím líbit, a vzhledem k ceně jsem čekala spíš dětskou hračku. No s touto bází stíny vydrží celý den, nikam z oka neodcházejí, i večer najdu ve vnitřním koutku světlý odstín, pak tmavší a nakonec v ohybu oka a u vnějšího koutku tmavý právě tak, jak stíny obvykle nanáším. 
Na swatchi hledejte pod šipkou - barva je velice podobná barvě mé pleti, ale určitě uvidíte ten jemný lesk, o který mi především šlo. Určitě to není nic přehnaného.
Produktová fotografie je ze stránek www.catrice.eu
Prime And Fine Eyeshadow Base 010
Aby byl článek úplný, nesmí chybět ceny. Bázi Catrice koupíte okolo 95,- Kč, bázi Artdeco pak okolo 210,- Kč při stejném objemu 5ml. Cena je tedy velmi rozdílná. Ovšem když si uvědomíte, že báze je minimální spotřeba, takže vám dlouho vydrží, nejsou dvě stovky ještě tolik. A když si představíte, že na Artdeco bázi vám (doufám) tak, jako mně, vydrží jakýkoliv stín, tak to za to stojí. 

Jaká báze pdo oční stíny je vaše oblíbená? Máte nějaké zkušenosti s těmito bázemi? 

Žádné komentáře:

Okomentovat